هفتادوچهارمین جایگاه سوخت منطقه زاهدان به بهره‌برداری رسید

Author:

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در این باره گفت: جایگاه «تل سیاه» دومین جایگاه جدید منطقه است که با فاصله یک هفته پس از افتتاح جایگاه «رامشار» در بهمن‌ماه امسال، مصادف با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با اعیاد شعبانیه به بهره‌برداری رسید و آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است.

وی افزود: احداث این جایگاه‌ها به‌منظور توسعه زیرساخت‌های استان از سوی دولت سیزدهم و ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

این جایگاه دومنظوره بنزین و نفت‌گاز با حضور حمید ولی، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، فرماندار زاهدان و جمعی از مسئولان محلی، رؤسای واحدهای منطقه و اهالی محل به بهره‌برداری رسید.

معاون بازرگانی منطقه زاهدان نیز در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه دارای دو سکوی بنزین و نفت‌گاز و هشت نازل است که به‌عنوان بخشی از مجتمع خدمات رفاهی احداث شده است.

وی افزود: متراژ کل پروژه ۲۰ هزار متر و زیربنای جایگاه سوخت آن ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع است که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث شده و برای ۱۵ نفر به‌طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار کرد: احداث این جایگاه از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و بر اساس برنامه تعیین شده طی مدت یک سال آماده بهره‌برداری شده است.

ولی با اشاره به اینکه نهضت احداث جایگاه‌های جدید در منطقه آغاز شده است، گفت: ۲۵ طرح احداث جایگاه در منطقه زاهدان در حال اجراست که با احتساب جایگاه‌های «رامشار» و «تل سیاه» شش طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۹ جایگاه باقی‌مانده سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تأکید کرد: فراخوان احداث ۸۰ جایگاه شامل ۳۰ جایگاه سوخت مایع و ۵۰ جایگاه سی‌ان‌جی از مصوبه‌های سفر محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری به استان در حال انجام است که با احداث این جایگاه‌ها، شاخص تعداد جایگاه‌ها در استان از شاخص‌های ملی و میانگین شاخص‌های موجود فراتر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری شانا