تعطیلی یک پمپ بنزین، موتور شهر را از کار انداخت/ اینجا هم پای مسائل مالی در میان است

Author:

وقتی شاهراه سوختی یک شهر قطع می شود؛

تعطیلی یک پمپ بنزین، موتور شهر را از کار انداخت/ اینجا هم پای مسائل مالی در میان است

تعطیلی یک پمپ بنزین، موتور شهر را از کار انداخت/ اینجا هم پای مسائل مالی در میان است در میان حال و هوای نوروزی و پیگیری های مجدانه شهرداری برای ایجاد یک فضای مطلوب شهری برای مسافران، یک هفته ای است که شاهد تعطیلی جایگاه سوخت 22 بهمن(پمپ بنزین الوان) واقع در ضلع جنوبی دیلم هستیم، که این موضوع می تواند با نزدیک شدن به عید نوروز موجب نابسامانی هایی در وضعیت سوختگیری وسایل نقلیه همشهریان و مسافران نوروزی شود.

به گزارش “عصر ديلم”، با نزدیک شدن به عید نوروز و افزایش تعداد مسافرت های بین شهری، شهرستان دیلم همیشه به عنوان یکی از خواستگاه های اصلی هموطنان به منظور گشت و گذار و خرید اجناس مطرح بوده است.

با این وجود انتظار می رود امسال هم مانند سالیان گذشته شاهد سرازیر شدن مسافران نوروزی به این شهرستان باشیم.

در میان حال و هوای نوروزی و پیگیری های مجدانه شهرداری برای ایجاد یک فضای مطلوب شهری برای مسافران، یک هفته ای است که شاهد تعطیلی جایگاه سوخت 22 بهمن(پمپ بنزین الوان) واقع در ضلع جنوبی دیلم هستیم، که این موضوع می تواند با نزدیک شدن به عید نوروز موجب نابسامانی هایی در وضعیت سوختگیری وسایل نقلیه همشهریان و مسافران نوروزی شود. همچنین لازم به ذکر است که این چندمین باریست که طی یکسال گذشته این پمپ بنزین تعطیل شده و موجب نارضایتی همشهریان می شود.

لذا به دنبال پیگیری های انجام شده از سوی پایگاه خبری عصر دیلم به منظور حل مشکل پیش رو مسئولان فرمانداری قول در حل هر چه سریعتر مسئله داده اند.

در همین راستا معاون توسعه عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری در گفتگو با خبرنگار عصر دیلم عنوان داشت: تعطیلی پمپ بنزین الوان به خاطر یکسری مشکلات در پرداخت به موقع هزینه سوختی این جایگاه است و در تلاش هستیم که هر چه سریعتر این مشکل را مرتفع کنیم.

محمد طاهری افزود: به منظور رسیدگی و تصمیم گیری نهایی در خصوص تعطیلی این پمپ بنزین، نشستی در روز یکشنبه(دهم اسفندماه) با مدیریت پمپ بنزین مذکور تدارک دیده شده است.

این پایگاه خبری به عنوان رسانه مردمی شهرستان دیلم انتظار دارد مشکل تعطیلی یک هفته ای این پمپ بنزین که یکی از جایگاه های مهم سوختی در محور گناوه – دیلم نیز محسوب می شود، هر چه زودتر برطرف شود تا شهروندان و مسافران محترم بیش از این به مشقت نیافتند.

 

منبع:www.tnews.ir