یک میلیون و 600هزار مترمکعب گاز در جایگاه های سی ان جی استان توزيع مي شود

Author:
خبرگزاري بسيج: مدیرعامل شرکت گاز آذربايجان شرقي اعلام كرد: به طور متوسط روزانه یک میلیون و 600 هزار مترمکعب گاز طبیعی در جایگاه های عرضه CNG استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، ولی اله دینی شرکت گاز استان را در گازرسانی به جايگاه‌های عرضه CNG، پيشتاز دانست و افزود: در سال گذشته بيش از 586 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه های CNG استان توزيع شده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر 153 باب CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد 46 باب در سطح کلانشهر تبریز و 107 باب دیگر در شهرستان های استان فعال بوده و گازرسانی به هشت باب جایگاه دیگر نیز در برنامه اجرایی این شرکت قرار دارد.

ديني پرداخت به موقع گاز بها جایگاه های CNG را بسیار ضروری عنوان و بيان كرد: اجرای بخشی از طرح های شرکت گاز استان از محل تأمین گاز بها جایگاه های CNG است و پرداخت به موقع آن از سوی جایگاه داران، این شرکت را در اجرای طرح ها در سطح استان یاری مي كند.

مدیرعامل شرکت گاز استان به نقش صنایع در برخورداری از گاز طبیعی اشاره و خاطرنشان كرد: گازرسانی به 6822 واحد صنعتی عمده و جز در سطح استان انجام شده است.

وي در پايان سخنان خود، خاطرنشان کرد: این شرکت آمادگی لازم برای پذیرش درخواست متقاضیان بخش خصوصی برای گازدار كردن جایگاه‏های CNG دارای ضوابط را دارد.

منبع: www.basijnews.ir