کارخانه تولید سیلندر CNG در خوی راه‌اندازی می‌شود

Author:

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت: پس از سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌غربی و تخصیص اعتبارات لازم، کارخانه تولید سیلندر CNG در خوی راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، یحیی کاظمی با اشاره به عملکرد اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خوی در بخش صنعت، در خرداد امسال اظهار داشت: در این رابطه مبلغ 341 میلیارد ریال اعتبار به منظور راه‌اندازی کارخانه تولید سیلندر CNG سراج در راستای سفر دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان‌غربی تخصیص یافت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی تصریح کرد: علاوه بر آن، کمیته توسعه عمران و سرمایه‌گذاری شهرستان خوی نیز در این بازه زمانی تشکیل شد.

به گفته وی، انجام امورات مربوط به صدور جواز تاسیس به تعداد 11 فقره، با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 158 میلیارد ریال و اشتغال 176 نفر نیز در خرداد 95 صورت گرفت.

کاظمی با اشاره به فعالیت‌های بخش معدن این اداره افزود: در این زمینه نیز، سوخت معادن در حال بهره‌برداری به تعداد 51 واحد فعال در شهرستان خوی تایید و بررسی شده و ضمن بازدید و تحویل واحد شن و ماسه به دارندگان پروانه بهره برداری و بررسی میزان پایان برداشت، بازرسی از واحدهای شن و ماسه این شهرستان نیز صورت گرفت.

وی از صدور 49 فقره پروانه کسب در امور اصناف خبر داد و گفت: از سوی دیگر تعداد 31 فقره پروانه کسب‌های صادره تمدید و 23 فقره باطل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی به بیان اقدامات حوزه فرش این اداره در خرداد 95 پرداخت و افزود: در این بازه زمانی ضمن بازرسی مشترک از قالیبافان با حضور نمایندگان اداره تأمین اجتماعی شهرستان خوی، تعداد 700 نفر به منظور تمدید گواهی صلاحیت فنی و حرفه‌ای قالیبافی به سازمان فنی وحرفه ای معرفی شدند.

کاظمی اظهار داشت: صدور و تمدید کارت قالیبافی به تعداد 53 فقره و معرفی افراد واجدشرایط به اداره تأمین اجتماعی به منظور اخذ بیمه قالیبافی از سایر اقدامات این اداره در ماه گذشته بوده است.

منبع: www.pana.ir