وجود52 جایگاه پمپ بنزین و CNG در کهگیلویه و بویراحمد

Author:

 

مدیرعامل سابق شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم‌اکنون ۲۶ جایگاه CNG و 26جایگاه پمپ بنزین در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد اسدالله طاهری در مراسم تودیع خود افزود: احداث بیش از ۲۰ جایگاه CNG، دریافت سند تک برگ ۱۰هکتار زمین مربوط به شرکت توزیع نفت استان و سوخت رسانی منظم به روستاها را از مهمترین اقدامات و فعالیت های دوران هشت ساله مدیریتی خود اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تمامی اقدام های انجام شده نتیجه کار تیمی و در سایه همکاری، همدلی و احساس مسئولیت مجموعه مدیریتی استان بوده است، اظهارکرد: از نماینده ولی فقیه در استان، استانداران، مجمع نمایندگان و مسئولان اجرایی در ادوار مختلف دوران مدیرتی خود نیز تقدیر می کنم.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به خدمات ۱۶ساله خود به عنوان رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و مدیرکل فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بدون نگاه‌های سیاسی، جناحی و باندی به مردم این استان خدمات ارائه شد.

طاهری تصریح کرد: در سال ۷۸ حدود پنج جایگاه CNGدر استان وجود داشت اما با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده هم‌اکنون ۲۶ جایگاه در استان وجود دارد و 26جایگاه پمپ بنزین نیز احداث شده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم نیز ابوالفضل روح الهی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از زحمات اسدالله طاهری مدیرعامل سابق در طول هشت سال مدیریتش تجلیل بعمل آمد.

خبرگزاری ایسنا منطقه کهگيلويه و بويراحمد