بهره برداری از 73 جایگاه CNG جهت رفاه حال همشهریان و مسافران نوروزی در استان کرمان تا پایان بهمن

Author:

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از راه اندازی و بهره برداری از 73 جایگاه سی.ان.جی تا پایان بهمن ماه سالجاری  در استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد علی ودیعتی گفت: سعی مسئولان در این نظام خدمت رسانی به مردم است چون هدف اصلی این انقلاب که با رهبری های پیامبر گونه امام راحل به پیروزی رسید، چیزی جز خدمت کردن به مردم نبوده است.
وی افزود: راه اندازی و بهره برداری73 جایگاه فعال در استان نشان از تلاش و کوشش مهندسان و کارکنان این مجموعه و پیگیریهای دولت تدبیر و امید است که در جهت افزایش سطح رفاه جامعه و افزایش ترجیح مردم برای استفاده از سی.ان.جی به واسطه امکانات رفاهی مناسب و در دسترس و ارزان بودن این سوخت  صورت گرفته است .
ودیعتی همچنین از افزایش 11 درصدی مصرف گاز در جایگاههای استان را نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و تصریح کرد : بر اساس آمار های بدست آمده در کل استان پهناور کرمان ،در بهمن ماه مصرف گاز در جایگاههای CNG 13میلیون متر مکعب بوده است که حاکی از استقبال و جایگزینی گاز به جای  بنزین است .
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در خاتمه افزود : با امید به خداوند متعال و آرزوی سفری خوش برای   هموطنان عزیز ؛ در سال آتی با تلاش و پشتکار کارکنان این مجموعه و تخصیص بودجه مناسب بتوانیم جایگاههای سوخت سی ان جی بیشتری را در سراسر استان راه اندازی نموده ونظارت کافی بر جایگاههای استان شود.

منبع:www.NIGC.ir