ممنوعیت کار در برخی مراکز/هدف ما ساماندهی مراکز خدمات سوخت CNG است

Author:

رئیس اتاق صنعت&کشور در حاشیه ششمین همایش این صنعت در شهرستان ازنا گفت: فعالیت تعدادی از مراکز سوخت کشور بخاطر عدم رعایت برخی نکات ایمنی ممنوع است، هدف ما ساماندهی مراکز خدمات سوخت   CNG در کشور است.

 

مهندس ازناخبرضمن اشاره به برگزاری کارگاه آموزش در صنعت CNG گفت: این همایش که ششمین سری از همایش های این صنعت در کشور بشمار می آید در شهرستان ازنا برگزار گردید.

12344444

رئیس اتاق صنعت CNG کشور که در زادگاهش ازنا سخن می گفت افزود: هدف از برگزاری این همایش ساماندهی مراکز خدمات خودروهای گازسوز کشور است.

وی ضمن اشاره به آموزشی بودن این کارگاه افزود: در این همایش صنعتکارن و دارندگان مراکز خدمات خودروهای گاز سوز کشور حضور داشتند که در انتها به افراد شرکت کننده گواهی حضور در دوره از طرف دانشگاه صنعتی شریف اعطا شد.

محمودیان به چگونگی تشکیل این کارگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به نامه وزیر نفت در خصوص حادثه انفجار مخزن CNG در استان فارس و فوت تعدادی از هموطنان عزیز مقرر گردید که یک سری اقدامات اجرایی وجدی در این خصوص انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که ملزم گردید، ساماندهی مراکز خدمات خودروهای گازسوز بود که قرار شد این کارگاه ها با 2ابزار استاندارد فنی و حرفه ای و استاندارد های محیط و ابزار سازمان ملی استاندارد مورد ارزیابی قرار گیرند.

رئیس اتاق صنعت CNG کشور تصریح کرد: طبق پیگیری های انجام شده و دستور وزیر نفت مقرر شد فعالیت برای کارگاه هایی مجاز شود که توسط شرکت بهینه سازی سامان سوخت تاییده دریافت نمایند.