مدیریت جهادی موجب خودکفایی ایران در تولید بنزین شد

Author:

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی را عامل خودکفایی ایران در تولید بنزین برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان;، حجت الاسلام علی عسکری صبح پنجشنبه در بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس با حضور در مسجد نوساز این پالایشگاه پس برگزاری نماز جماعت در سخنانی عنوان کرد: به مدار تولید رسیدن پروژه عظیم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و خودکفایی ایران در تولید بنزین بیانگر مدیریت جهادی مدیران این مجموعه و تلاش شبانه روزی کارکنان این پالایشگاه است.

وی ادامه داد: تعهد و تخصص در کنار یکدیگر در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به کار گرفته شد تا این پالایشگاه موجب جلوگیری از صادرات مواد خام نفتی و تبدیل آن به فرآورده های با ارزش تر شود که خدمتی بزرگ محسوب می شود.

 

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: فاز دوم این پالایشگاه ظرف چند روز آینده توسط دکتر روحانی رئیس جمهور محترم افتتاح می شود که باهمت جهادگران و مهندسان متعهد وزارت نفت، شرایط صادرات بنزین یورو ۴ از ایران را فراهم می کند.

 

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: افتتاح فاز دوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس پاسخ عملی به سران استکبار و تحریم کنندگان جمهوری اسلامی ایران است تا بدانند این ملت با تکیه بر توانمندی متخصصان داخلی خود به دستاوردهای بزرگی رسیده است و تحریم ها نمی تواند خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد کند.

 

رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پایان از تلاش های مهندس دادور مدیرعامل و سایر مدیران و کارکنان پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به دلیل ساخت مسجد النبی(ص) در مجموعه ۷۰۰ هکتاری این پالایشگاه تشکر و قدردانی کرد.

منبع: www.basijnews.ir