لزوم تسریع در راه اندازی جایگاه “CNG” دهلران

Author:

امام جمعه دهلران گفت: با توجه به افتتاح پروژه گازرسانی به شهر دهلران، تسریع در راه اندازی جایگاه سوختCNG از سوی مسئولان از ضروریات است.

نسیم دهلران; حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و تاسوعای حسینی اظهار کرد: عزاداری برای امام حسین مصداق اعتقاد راسخ به معاد و آخرت است.

وی با اشاره به روز نهم عاشورا و شهادت حضرت عباس(ع)در این این روز، افزود: حضرت اباالفضل العباس(ع) جایگاه ویژه ای در بین شهدای اسلام دارد و روز شهادت علمدار دشت کربلا به روز ولایت مداری معروف است.

امام جمعه دهلران تصریح کرد: ائمه اطهار برای بشر نردبانی برای ترقی و رسیدن به کمال و سعادت انسانی هستند.

وی گفت: همه سوگواران حسینی می بایست شأن و شئون عزاداری امام حسین(ع)را حفظ کنند.

موسوی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور در خصوص برجام عنوان کرد: این نامه حاوی نکات و موضوعات بسیار مهمی بود که از جمله مهمترین این موضوعات دغدغه رهبری نسبت به غیرقابل اعتماد بودن طرف مقابل است.

وی گفت: نامه رهبر انقلاب اسلامی به رییس جمهور کشور بر حفظ منافع ملی، دوری از اعتماد به دشمنان و اهمیت پیشرفت علمی کشور نگاشته و در آن بسیاری از مسایل مهم داخلی و خارجی در موضوع برجام گنجانده شده است.

امام جمعه دهلران خاطر نشان کرد: پذیرش مذاکرات از سوی ایران با هدف پایان تحریم‌های اقتصادی و مالی انجام پذیرفته و اجرایی شدن آن در برجام به بعد از اقدامات ایران موکول شده است؛ بنابراین مسئولین باید تضمین های قوی برای جلوگیری از تخلف دولتهای غربی را پیش بینی کنند.

وی با اشاره به 4 آبان 43 و اعتراض امام خمینی(ره)به طرح کاپیتالاسیون اظهار کرد: در این قانون حق انجام هر نوع جنایتی به مستشاران نظامی و غیرنظامی خارجی داده می شد و تحمیل کاپیتولاسیون مساوی بود با از بین رفتن و پایمال شدن تمام مفاخر اسلامی و ملی ما که منطق اسلام آن را نمی پذیرفت.

موسوی افزود: با توجه به ایام اربعین و تردد زوار اباعبدالله الحسین(ع)از شهرستان دهلران به سمت مرز مهران، توجه به زیرساخت های اربعین به ویزه در بحث جاده ای از مهمترین موضوعاتی است که مسئولان کشوری و استان می بایست بدان توجه کنند.

وی عنوان کرد: به دلیل نزدیکی شهرستان دهلران به شهر کربلا و افزایش زوار حسینی برای سفر به کشور عراق و سرزمین کربلا، راه اندازی بازارچه مرزی دهلران بیش از پیش احساس می شود.

امام جمعه دهلران خاطر نشان کرد: با توجه به افتتاح پروژه گازرسانی به شهرستان دهلران  راه اندازی جایگاه CNG از موضوعاتی است که مسئولان ذی ربط می بایست نسبت به تسریع در راه اندازی این جایگاه اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت نماز و اقامه نماز تصریح کرد: برخی مناطق شهری دهلران فاقد مسجد و مکانی برای اقامه نماز هستند که می طلبد مسئولان شهرداری و اداره مسکن و شهرسازی نسبت به این موضوع مهم و مطالبه بحق ساکنان این مناطق توجه جدی داشته باشند.

منبع: نسینم دهلران