رشد 8 درصدی مصرف سی ان جی در استان همدان

Author:

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: مصرف سی ان جی در 15 روز نخست امسال در استان همدان از مرز 6 میلیون مترمکعب گذشت .

صادق فریدی در گفتگو با خبرنگار شانا، با اشاره به رشد 8.6 درصدی مصرف سی ان جی در استان همدان گفت: مصرف سی ان جی در 15 روزه نخست امسال به 6 میلیون و 246 هزار مترمکعب رسید .

وی افزود: مصرف سی ان جی در 15 روزه فروردین پارسال پنج میلیون و 764 هزار مترمکعب بوده است .  

فریدی، همچنین میزان مصرف بنزین سوپر و معمولی در نیمه نخست امسال را 23 میلیون و 500 هزار لیتر اعلام کرد که نسبت به پارسال با مصرف 24 میلیون و 200 هزار لیتر رشد منفی 2.8 درصدی را تجربه کرده است .

وی ادامه داد: در بازه زمانی اول تا 15 فروردین ماه امسال میزان مصرف نفت سفید به 660 هزار لیتر، نفتگاز به 10 میلیون و 601 هزار لیتر رسید .

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان اعلام کرد: میزان نفت سفید نسبت به مدت مشابه پارسال با یک میلیون لیتر مصرف منفی 32.4  درصد و نفتگاز با مصرف 11 میلیون و 956 هزار لیتر منفی 11.3 درصد رشد داشته است .

وی همچنین اظهارکرد: روزانه بیش از دو میلیون و300 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی عرضه شده است .

فریدی اعلام کرد: با برگزاری کشیک برای کلیه همکاران واحدهای ستادی و عملیاتی در همه ایام نوروز 95 و با تحویل انواع فرآورده های نفتی در انبار ایثارگران همدان به ظرفیت ذخیره سازی 300 میلیون لیتر از طریق خط لوله سوخت رسانی بدون وقفه تداوم داشته است .

وی، با اشاره به انجام آزمایشهای کنترل کیفیت بر روی فرآورده ارسالی یادآور شد، تامین میانگین روزانه حدود دو میلیون و 300  هزار لیترانواع فرآورده های نفتی (مجموع در 15 روز مورد بررسی حدود 35 میلیون لیتر) کارنامه موفقی است که با تلاش و همت کارکنان و عنایات حضرت حق محقق شده است .

فریدی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل زمینی فرآورده های نفتی منطقه همدان با برخورداری از 445 دستگاه انواع نفتکش جاده پیما با ظرفیتهای متفاوت عهده دار سوخت رسانی به بخشهای مختلف مصرف از جمله صنایع، کشاورزی و بیش از 90 باب جایگاه عرضه سوخت در بخش حمل و نقل هستند .

مدیر شرکت پخش منطقه همدان، در خصوص جایگاههای سی ان جی یادآور شد: با راه اندازی جایگاه شهرداری گل تپه تعداد کل جایگاههای راه اندازی شده دو منظوره در استان 45 باب که خوشبختانه همگی فعال و در سرویس قرار گرفت .

به گفته وی، راه اندازی یک باب جایگاه سی ان جی (شهید قهرمان) تحت پی گیری است که بزودی در سرویس بهره برداری قرار خواهد گرفت

منبع: http://cng.oldportal.niopdc.ir.