دلیل تعطیلی جایگاه CNG اهرم چیست؟

Author:

 روزها از تعطیلی تنها جایگاه پمپ گاز اهرم به دلایلی می گذرد و رانندگان خودروهای گازسوز را سرگردان کرده است.

 

 به گزارش “سپاس”،   به نقل از تنگستان نما، روزها از تعطیلی تنها جایگاه پمپ گاز اهرم به دلایلی می گذرد و رانندگان خودروهای گازسوز را سرگردان کرده است.

تعطیلی جایگاه  سوخت سی ان جی در شهر اهرم  به سریال طولانی تبدیل شده است.

با توجه به افزایش روز افزون مصرف فراورده های نفتی در بخش حمل و نقل کشور ، محدودیت تامین و هزینه بالای واردات آن و از طرفی مزیت اقتصادی استفاده از گاز CNG در خودروها به دلیل وجود منابع سرشار گاز طبیعی در کشور ضرورت حرکت به سوی استفاده از گاز طبیعی سی ان جی در خودرو ها را فراهم گردیده و در کشور شاهد رشد فزاینده جایگاه های سی ان جی بوده ایم.

به تناسب کشور در استان بوشهر و شهر اهرم  نیز جرقه احداث جایگاههای سی ان جی زده شد و شهر اهرم نیز مستثنی این قاعده نبود و یک جایگاه نیز احداث گردید که باعث خوشحالی وخرسندی مردم شد.

اما با کمال تاسف باید گفت:که این خوشحالی مردم چند روزی بیش نبود که تعطیلی مکررو پشت سر هم جایگاه وعدم استفاده از حداکثر ظرفیت وعدم مدیریت صحیح باعث نارضایتی وناخوشنودی مردم شده است.

روز گذشته یکی از رانندگان تاکسی اهرم در مصاحبه  با خبرنگار تنگستان نما گفت : چرا ضعف مسئولان پمپ گاز باید منجر به سرگردانی عده ای راننده که از این راه امرار معاش می کنند، شود و صدها راننده وسایل نقلیه گاز سوز در شهرها و روستاهای اطراف به دنبال تامین سوخت خودروی خود هستند.

این  راننده خودرو ادامه داد: من روزی چهار بار گاز میزنم چون آژانس کار میکنم هر وقت میرم تعطیل است .

راننده دیگر اظهار داشت: مسئولان کاری برای مردم کنند والله هر آدم غریبی میاد پمپ گاز شاکی بوده و بد و بیرا می گفت بخدا من خودم خجالت میکشیدم واقعانم حق دارن چون مثل پمپ بنزین دهداری همیشه خرابه است و خدا رحمت کن پمپ بنزیم ماحوزی که آبرو اهرم  را حفظ کرده است.

این راننده عنوان کرد: اگر هفته 7روزه، 5 روز آن پمپ گاز تعطیل یا خراب است کسی هم پاسخ گو نیست و می گویند سی ان جی دست پیمان کار است پس این پیمان کار جواب گو  تعطیلی جایگاه CNG باشد.

وی اضافه کرد: پس از تبلیغات بسیاری که در زمینه گازسوز کردن خودروها می شد، خودرو خود را تبدیل کردیم، اما این خودروی گازسوز نیاز به گاز دارد!

این راننده معترض به عملكرد جايگاه هاي سوخت CNG شهراهرم افزود: تو را به خدا درد ما را منعكس كن، نيمي از اوقات مفيد ما در صف بنزين تلف مي شود و به هيچ كاري نمي رسيم

منبع: www.sepas.ir