جایگاه های سوخت با ذخیره مناسب در تعطیلات نوروزی ارائه خدمات می کنند

Author:

 

خبرگزاری فارس: جایگاه‌های سوخت با ذخیره مناسب در تعطیلات نوروزی ارائه خدمات می‌کنند
 

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل:

جایگاه‌های سوخت با ذخیره مناسب در تعطیلات نوروزی ارائه خدمات می‌کنند

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای اردبیل گفت: تمام جایگاه‌های سوخت در اردبیل اعم از سوخت بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی در تعطیلات نوروزی شبانه‌روزی فعال بوده و ارائه خدمات می‌کنند.

 

  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شرکت فرآورده‌های نفتی اردبیل اظهار کرد: مرحله اول طرح بازدید گلگشت نوروزی از 27 بهمن ماه سال‌جاری در منطقه اردبیل با هدف ارتقا کمی و کیفی سرویس‌دهی مجاری عرضه به مشتریان و استفاده کامل از تمامی ظرفیت‌های موجود در تعطیلات آغازین سال 94 و ایام نوروز اجرا می‌شود.

وی ضرورت آماده‌سازی نقاط عرضه به ویژه در مسیرهای اصلی و پرتردد و به منظور پیش‌بینی و اجرای پیش نیازهای تحقق این هدف طرح گلگشت نوروزی و طرح نظارت بر عمکرد مجاری عرضه توسط کارشناسان ستاد منطقه را مهم و حیاتی توصیف کرد.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: در این راستا کلیه جایگاه‌های منطقه اعم از مواد نفتی و سی.ان.جی مورد بازبینی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

آقامحمدیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با این کار تلاش می‌کنیم تا مسافران نوروزی در استان اردبیل سوخت مورد نیاز خود را بدون هیچ دغدغه‌ای تأمین کنند.

وی افزود: تمامی پرسنل جایگاه‌ها، فروشندگی‌های سکودار و سی.ان.جی منطقه در طول سال‌جاری صادقانه نسبت به ارائه خدمت‌رسانی به مردم استان اقدام کرده و در تعطیلات نوروزی نیز به این فعالیت‌ها ادامه می‌دهند.

آقامحمدیان بیان کرد: با بهره‌گیری در استفاده از تجربیات سال‌های گذشته آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی بوده و سوخت مورد نیاز وسائط نقلیه را تأمین می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای اردبیل اضافه کرد: انجمن صنفی جایگاه‌داران منطقه اردبیل نیز آمادگی خود را در راستای اجرای برنامه‌های شرکت در همین راستا اعلام کردند.

منلع:خبرگزاری فارس