جایگاه شماره 2 CNG فومن افتتاح می‌شود

Author:
سال 94
جایگاه شماره 2 CNG فومن افتتاح می‌شود
عصرخودرو: نایب رئیس شورای شهر فومن از افتتاح جایگاه شماره 2 CNG این شهر در سال 94 خبر داد.

 

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، شاهین علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن خواستار سامان‌بخشی نیروی انسانی شرکتی، قراردادی و روزمزد شهرداری که بدون وقفه در حال تلاش خدمات شهری هستند، شد.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از خطرات سیل در منطقه حاجی‌آباد آب‌بند نصب می‌شود، تصریح کرد: چند هفته‌ای تا آغاز سال جدید فرصت باقی نمانده است و روکش آسفالت ورودی شهر فومن باید انجام شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر فومن آماده‌سازی سطح شهر برای پذیرایی از گردشگران را مهم دانست و یادآور شد: شهردار برای وضعیت زباله و پسماندهای شهری اقدام کند.
وی ارائه گزارش‌های وضعیت کارهای شهرداری و اعضای شورا در صحن جلسات شورای شهر فومن را مهم دانست و گفت: اعضای شورای شهر و شهردار باید پیگیر تامین اعتبار حوادث غیرمترقبه و پارک جنگلی باشند.
علیزاده توجه بیشتر مادی مجموعه شورا و شهرداری به تیم فوتبال شهرداری فومن را مهم خواند و متذکر شد: شهردار فومن گزارش طرح ممیزی شهر فومن به شورای شهر را اعلام کند.
وی یکی از مشکلات فومن را بهره‌برداری ناکافی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و یادآور شد: جایگاه CNG شماره دو فومن در بهار سال94 افتتاح می‌شود.
نایب رئیس شورای شهر فومن با بیان اینکه برای این پروژه 5 میلیارد هزینه شده است، خاطرنشان کرد: جایگاه جدید CNG فومن هشت نازل سوخت‌گیری دارد.

 

منبع: www.tnews.ir