جایگاه‌های CNG ویژه تاکسی‌ها در قزوین افزایش می‌یابد

Author:

 

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد تاکسی‌های استان سوخت گازی داشته، جایگاه‌های CNG ویژه تاکسی‌ها در قزوین افزایش می‌یابد.

 

عبدالعلی دربندی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد تاکسی‌های قزوین گاز سوز هستند، افزایش جایگاه‌های CNG ویژه تاکسی‌ها امری مهم و ضروری است که تحقق این امر در پاکسازی هوا از آلاینده‌های مضر نیز مؤثر است.

وی با بیان اینکه قسمت اعظم تاکسی‌هایی که در استان قزوین وجود دارد فرسوده محسوب می‌شود، تصریح کرد: بیشتر تاکسی‌های فعال عمری بیش از 10 سال داشته که این تاکسی‌ها جزو خودروهای فرسوده محسوب می‌شود اقداماتی در راستای نوسازی و تجهیز این خودروها فعالیت‌هایی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری استان قزوین با اشاره به اینکه طرح نوسازی وسایط نقلیه به ویژه تاکسی‌ها در قزوین اجرایی می‌شود، بیان کرد: با اجرای این طرح می‌توان در هزینه‌ها و زمان رانندگان تاکسی صرفه‌جویی کرد.

دربندی‌زاده با بیان اینکه از مردم خواسته می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکلی که در ناوگان حمل و نقل استان پیش می‌آید، موضوع را  به اطلاع سازمان تاکسیرانی برسانند، عنوان کرد: مشکلاتی همچون برخورد نامناسب رانندگان تاکسی، مشکل در پرداخت میزان کرایه‌ها و غیره، مسافران می‌توانند با اطلاع‌رسانی می‌توان در اسرع وقت مسائل و مشکلات را برطرف کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری استان قزوین با اشاره به اینکه سیستم‌های جدیدی در رابطه با پرداخت کرایه‌ها به صورت الکترونیکی است، تصریح کرد: برخی از این سیستم‌ها به بانک‌ها متصل شده و میزان کرایه از حساب بانکی افراد کاسته می‌شود.

منبع: www.tasnimnews.com