جایگاه‌های CNG اورهال می‌شوند

Author:

 

سرپرست سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اورهال کردن جایگاه‌های سی ان جی زیرپوشش این سازمان خبرداد.
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد صادقی بیان کرد: سازمان میادین در نظر دارد برای خدمت رسانی هر چه بهتر به همشهریان و زائران کریمه اهل‌بیت(س)، در امر سوخت رسانی سی ان جی تا پایان ماه مبارک رمضان تجهیزاتی که نیاز به تعمیرات اساسی دارند را اورهال کند.
وی اظهار کرد: با توجه به متفاوت بودن برندهای تجهیزات جایگاه‌های زیرپوشش سازمان و نظر به اینکه هر برند از دستگاه‌ها دستورالعمل مخصوص به خود را دارد و با عنایت به ساعات کارکرد هر یک از کمپرسورها طبق دستورالعمل آن برند باید بعضی از قطعات چک شوند و بعضی نیز نیاز به تعویض قطعه خواهند داشت که این امر مستلزم باز شدن دستگاه است بنا بر این سازمان در نظر دارد قبل از اتمام ماه مبارک رمضان و شروع شدن مسافرت‌های تابستانی نسبت به تعمیرات پیشگیرانه اقدام کند.
صادقی افزود: برای انجام تعمیرات از شرکتی که دارای مجوز تعمیر و نگهداشت از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران دارد استفاده می‌شود و تمام این موارد در راستای ارتقاء اصول ایمنی و حفاظت از همشهریان و زائران شهر کریمه اهل‌بیت (س) است.

منبع: تابناک