جایگاه‌های عرضه سوخت برندسازی می‌شود

Author:

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، گفت: جایگاه‌های عرضه فرآورده نفتی و CNG تحت پوشش برند و در قالب شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده نفتی فعالیت می‌کنند.

 

محمد علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، در رابطه با ابلاغ روش جدید احداث جایگاه‌های عرضه فرآورده مایع و CNG توسط شرکت ملی پخش، اظهار کرد: از این پس جایگاه‌های عرضه فرآورده نفتی و CNG تحت پوشش برند و در قالب شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده نفتی و CNG به فعالیت ادامه خواهند داد و به جای راه‌اندازی پمپ بنزین‌های جداگانه که هر یک در مالکیت یک مالک حقیقی قرار دارد برندهایی برای جایگاه‌های عرضه سوخت تشکیل و هر یک تعداد جایگاه را زیر پوشش قرار خواهند داد.

 

این مسئول ادامه داد: شرکت صاحب صلاحیت یا برند می‌تواند از طریق احداث جایگاه‌های جدید، خرید جایگاه‌های موجود و یا فراهم آوردن خدمات مورد نظر در جایگاه‌های موجود بدون اصرار بر تجمع مالکیت به فعالیت بپردازد.

 

وی تصریح کرد: شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی و CNG (برند) وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و توزیع به موقع آن در جایگاه‌های تحت پوشش و مسئولیت کمیت و کیفیت عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG در هر جایگاه تحت پوشش را با رعایت استانداردهای مشخص شده بر عهده خواهند داشت.

 

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، خاطرنشان کرد: هدف اصلی راه‌اندازی شرکت صاحب صلاحیت یا برند، ارتقای رفاه و ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرف‌کنندگان و نهایتاً بهبود کارآیی سازمان و روش‌های توزیع سوخت و برنامه‌های راهبردی شرکت ملی پخش با رویکرد جدید کسب و کار است.

 

وی در رابطه با این چرخش صورت گرفته، افزود: می‌توان ارزیابی و هدف از این تغییر و چرخش استراتژیک در ماموریت سازمان را توسعه و تعالی سیستم برای رسیدن به اهداف جدید برشمرد که با افزایش نظارت و کاهش تصدی‌گرها و در مجموع جایگزین شدن رقابت به جای انحصار و تقویت بخش خصوصی همراه خواهد شد.

 

این مسئول یادآور شد: در این روش جدید توزیع فرآورده مایع و CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی متولی ارزیابی و صدور مجوز فعالیت شرکت صاحب صلاحیت برند است و بر اساس معیارهای تعیین شده نسبت به ارزیابی و صدور مجوزهای مربوطه اقدام می‌کنند.

www.isna.ir