تمامی 9 جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در سنندج در تعطیلات فعال است

Author:

سنندج – ایرنا – مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج، گفت: تمهیدات لازم برای فعال نگه داشتن تمامی 9 جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در سنندج صورت گرفته است و این جایگاه ها در طول تعطیلات به مردم خدمات می دهند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، داوود سرهنگی روز یکشنبه، افزود: در حال حاضر 9 جایگاه سوخت متعلق به سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج در سطح شهر قابلیت سوخت دهی به نزدیک شش هزار خودرو در روز را دارد.

وی اظهار کرد: این 9 جایگاه عرضه سوخت دارای 45 نازل سوخت اصلی و 10 نازل رزرو است و در طول سال بیش از 25 میلیون کیلوگرم سوخت عرضه می کند.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز 60 نفر از کارکنان این سازمان در سه شیفت کاری آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی می باشند.

وی یادآور شد: از اقدامات سازمان برای استقبال هر چه بهتر از مسافران نوروزی در جایگاه های سوخت می توان به نظافت تمامی جایگاه های سی ان جی، تامین قطعات یدکی برای رفع نیاز در مواقع ضروری، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی و انجام تعمیرات لازم اشاره کرد.

سرهنگی گفت: 9 جایگاه سوخت سی ان جی شهرداری سنندج در شهرک مولوی، شهرک بعثت، زیبا شهر بهاران، انتهای بلوار بو علی، بلوار ساحلی، 19/2 شهرک بهاران، جنب مسجد سراج بهاران، جایگاه باهنر شهرک بهاران و دو جایگاه در پایانه اصلی سنندج واقع شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج اظهار کرد: با بهره گیری در استفاده از تجربیات سال های گذشته آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی هستیم. ک/1