تعطیلی کلیه جایگاه های CNG در باوی/حکایت تعطیلی زود رس جایگاه های CNG چیه…!؟

Author:

 

رهیاب نیوز: شهرستان باوی در حالی از از وجود چندین جایگاه سوخت گیری سی.ان.جی بهره مند است که تعطیلی کلیه جایگاه ها طی چند روز اخیر مشکلاتی را برای رانندگان و مردم ایجاد کرده است.

65990 635614997472566250 s

 

به گزارش رهیاب نیوز به نقل از باوی نیوز؛ شهرستان باوی در حالی از وجود چندین جایگاه سوخت گیری سی.ان.جی بهره مند است که تعطیلی کلیه جایگاه ها طی چند روز اخیر مشکلاتی را برای رانندگان و مردم ایجاد کرده است.

خبرهای رسیده حاکی از این است که نیاز به تعمیر قطعات باعث تعطیلی این جایگاه ها شده است.

با نگاهی ساده به عملکرد این جایگاه ها در سال گذشته می توان دریافت که معمولا نقص های فنی بیشترین علت تعطیلی جایگاه های سوخت گیری گاز در این شهرستان می باشد، به گونه ای که سال گذشته کلیه جایگاههای سی.ان.جی در این شهرستان به حالت تعطیل در آمدند، که علاوه بر سرگردانی مردم در سوختگیری موجب ازدحام  خودروها در مقابل جایگاه عرضه بنزین شده بود.

اما در این بین عده ای از رانندگان خودروهای گازسوز در شهرستان باوی می گویند، تعطیل شدن جایگاه های درون شهری، مشکلات رانندگان را دو چندان می کند، که متاسفانه در این زمینه اقدامی از سوی مسئولین صورت نگرفته است و ما همچنان نصف روزمان را با اتلاف کردن بیهوده وقت سپری میکنیم.

یکی از رانندگان می گوید: از ابتدای احداث جایگاه CNG در شهرستان باوی، مشکلات در آنها کاملا مشهود بود، به گونه ای که مثلا در یکی از جایگاه ها، با وجود چندین نازل سوختگیری در برخی موارد به صورت 2 نازله و حتی 1 نازله فعالیت کردند و من تا به اکنون استفاده یکجایی از آنها ندیدم، در حالی قدرت فشار سوختگیری که این جایگاه دارد، در صورت استفاده از همه نازل ها فکر می کنم دیگر اینگونه مشکلات برای رانندگان و مردم پیش نیاید.

یک راننده تاکسی می گوید: وقتی دلیل تعطیلی جایگاه ها را جویا می شویم مدیران آنها مسائلی مانند خرابی قطعه، نبود سوخت، قطعی گاز، ارسال قطعه به تهران و … جهت تعمیر را عنوان می کنند.

راننده دیگری با اشاره به اینکه بسته بودن جایگاه های CNG سبب سردرگمی رانندگان خودروها و تاکسی ها شده است، گفت: با وجود تعطیلی جایگاه CNG، در جایگاه پمپ بنزین شاهد صف های طولانی مردم برای استفاده از این سوخت هستیم که نحوه سرویس دهی این جایگاه را کند می کند و باعث نارضایتی رانندگان و مسافران می شود.

اکثر رانندگان و مسافران خواستار تسریع در راه اندازی و ساماندهی دوباره این جایگاه ها شدند.

با توجه به موقعیت شهرستان باوی در اتصال شمال و جنوب استان خوزستان به یکدیگر، تعطیلی همزمان جایگاه های CNG در این شهرستان باعث سردرگمی رانندگان و مسافران شده است.

منبع: www.tnews.ir