تعطیلی جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری گرمی به دلیل بدهی

Author:

 

جایگاه CNG شهرداری گرمی در شهرک ولیعصر به دلیل بدهی 7 میلیارد و 700 میلیون ریالی به اداره گاز از صبح امروز تعطیل شد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، جایگاه CNG اداره شهرداری گرمی در شهرک ولیعصر به علت بدهی گاز از صبح امروز تعطیل شده است.

در شرایط کمبود جایگاه‌ها نسبت به تعداد خودروهای گازسوز و قرار گرفتن این جایگاه در مسیر جاده گرمی – اردبیل غیرفعال بودن آن بر مشکلات رانندگان می‌افزاید و رانندگان خودروهای گازسوز را سرگردان کرده است.

ضعف مسئولان منجر به ایجاد صف طولانی در دومین جایگاه CNG این شهر و سرگردانی عده ای راننده که از این راه امرار معاش می‌کنند شده است.

یکی از راننده‌ها در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: من روزی چهار بار گاز میزنم چون آژانس کار می‌کنم. تعطیلی جایگاه CNG شهرداری، موجب ایجاد صف طویل در دیگر جایگاه این شهر شده و نیمی از اوقات مفید ما در صف گاز تلف می شود و به هیچ کاری نمی رسیم.

در شهر گرمی دو باب جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد. جایگاه سی ان جی شهرداری در شهرک ولیعصر یکی از این جایگاه ها محسوب می شود که در مسیر تردد صدها نفر از مسافران و شهروندان قرار گرفته است.

در حال حاضر این جایگاه به دلیل بدهی 7 میلیارد و 700 میلیون ریالی به اداره گاز تعطیل شده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

جایگاه سی ان جی شهرداری گرمی در مسیر جاده جدید گرمی، اردبیل از منابع درآمد شهرداری گرمی بوده و تعطیلی آن بر صف خودروها در جایگاه دیگر افزوده است.

منبع: www.dana.ir