تعطيلي جایگاه‌های CNG رانندگان حاجی‌آبادی را گرفتار كرد

Author:

باز هم تعطیلی دو جایگاه سی ان جی متعلق به شهرداری شهرستان حاجی‌آباد در مسیر جاده اصلی شهرستان حاجی‌آباد، بندرعباس دردسرساز شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛تعطیلی دو جایگاه  سی ان جی  در شهرستان حاجی‌آباد استان هرمزگان باعث سرگردانی شهروندان و شلوغی تنها جایگاه شخصی و فعال شهید غربا در این منطقه شده است.

چندی پیش با پیگیری‌های خبرنگاران این مشکل به‌طور موقت رفع شد اما اکنون یک هفته است که دوباره تعطیل‌شده و به گفته‌ی کارکنان جایگاه بدهی پیمانکار به شرکت گاز باعث این امر شده است.

مسئول جایگاه‌های  سی ان جی  شهرداري حاجی‌آباد در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: دو جايگاه   سی ان جی  شهرداري حاجی‌آباد در حاشيه جاده ترانزيتي طي چند روز گذشته به دليل اختلاف حسابي كه با اداره گاز استان پیش‌آمده تعطیل‌شده، مسئولان استاني و همچنين پيمانكار جايگاه قرار است به حاجی‌آباد عزيمت کنند تا مشكل پیش‌آمده را مرتفع كنند و در تلاش هستيم تا چند روز آينده اين موانع برطرف شود.

مسلم بني اسدي افزود: اين مشكلات گاها طبيعي است، گاهي پمپ‌های جايگاه‌ها دچار مشكل می‌شود و گاهي هم این‌چنین مشكل کلیشه‌ای پيش می‌آید، بنده از همه شهروندان عذرخواهي می‌کنم و انتظار هم داريم شهروندان صبور باشند تا اين مسائل برطرف شود.

يكي از رانندگان ، اظهار کرد: چند روز است كه هر دو جايگاه  سی ان جی خراب‌شده و مردم در گرما در صف‌های طولاني بايد منتظر بمانند البته عده‌ای نيز رعايت نمی‌کنند؛ هيچ مسئولي اينجا حضور پيدا نمی‌کند كه اين وضعيت را ببيند و رسيدگي كند.

وی تصریح کرد: تنها متصدی این جایگاه است كه اطلاع دقيقي از وضعيت موجود ندارد و عده‌ای نيز تنها امرارمعاششان جابجايي مسافر است و توان پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور زندگی‌شان ندارند، امیدوارم صدایمان به مسئولين امر برسد.