تسریع در راه اندازی جایگاه های CNG

Author:

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر امروز در نشست ساماندهی کمیته حمل و نقل و سوخت گفت: جایگاه های CNG که در سطح استان در دست ساخت هستند هرچه سریع تر تکمیل و راه اندازی شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، شاپور رستمی افزود: باتوجه به  در پیش رو بودن ایام نوروز و افزایش سفرها و ترددها باید آمادگی لازم را برای ارائه خدمات در زمینه سوخت به شهروندان و مسافران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جایگاه های CNG معمولا مورد استفاده اقشار متوسط جامعه که جمعیت زیادی نیز هستند، قرار می گیرند، اضافه کرد: جایگاه های CNG اثرگذاری زیادی نیز در ترددها دارند و باتوجه به نقش اساسی این جایگاه ها باید نواقص موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

رستمی اظهار کرد: اگر قرار است عملکرد خوبی در خدمات رسانی به مردم داشته باشیم باید هرچه سریع تر جایگاه های CNG در استان به ویژه در مسیرهای پرتردد از جمله در شهرستان گناوه راه اندازی شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه جایگاه های CNG توجیه اقتصادی لازم را دارند، یادآور شد: راه اندازی این جایگاه ها در مسیرهای پرتردد از جمله دیر، کنگان، عسلویه، دیلم و گناوه در اولویت است.

دبیر شورای ترافیک نیز گفت: باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال و در آستانه اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قرار داریم، باید آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشیم.

اسماعیل پورغلام با بیان اینکه برخی جایگاه های CNG به دلیل مشکلات فنی و عدم توجیه اقتصادی وضعیت خوبی ندارند، افزود: 34 جایگاه CNG در استان بوشهر داریم که از این تعداد 24 جایگاه تک منظوره و مابقی دو منظوره هستند.

وی اضافه کرد: از 24 جایگاه CNG تک منظوره 21 جایگاه به بهره برداری رسیده و فعال است و سه جایگاه دیگر نیز هنوز تکمیل نشده اند.

پورغلام تصریح کرد: این سه جایگاه CNG در شهرهای برازجان، چغادک و عسلویه قرار دارند که فقط جایگاه شهر چغادک هنوز به پایان نرسیده و دو جایگاه دیگر آماده بهره برداری هستند.

منبع: www.news.ostb.ir