بهره برداری از پروژه گازرسانی فاز یک شهرستان قشم

Author:

عملیات گازرسانی به فاز یک شهرستان قشم و جایگاه عرضه سوخت CNG شهر درگهان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار قشم و تنی چند از مقامات و مسوولین ارشد استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران،پارسا پروین مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: عملیات گازرسانی به فاز یک شهرستان قشم با اعتبار بالغ بر 79 میلیارد ریال و اجرای 12 کیلومتر خط تغذیه فولادی و 15 کیلومتر خطوط توزیع و شبکه پلی اتیلن صورت پذیرفت.
وی افزود: در پروژه فوق یک ایستگاه تقلیل فشار گاز TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب در ساعت و یک ایستگاه CGC با ظرفیت 30 هزار متر مکعب در ساعت ایجاد شده است.
به گفته پروین، با گازرسانی به فاز یک قشم 3 هزار و 500 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
این مقام مسئول، همچنین ضمن تاکید بر توسعه صنعتی شهر قشم افزود: با توجه به روند رو به رشد صنعت در این شهر و وجود شهرک های صنعتی در این منطقه، با تامین گاز مصرفی صنایع، شهر قشم در آینده نزدیک به یکی از قطب های انرژی بر استان و کشور مبدل خواهد شد.
گازرسانی به نخستین جایگاه عرضه سوخت CNG جزایر کشور
در ادامه عملیات گازرسانی به خط تغذیه جایگاه عرضه سوختCNG شهر درگهان با حضور مسوولان و مقامات ارشد استانی و شهرستان نیز افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان تصریح کرد: نخستین جایگاه عرضه سوخت CNG در جزایر کشور، در درگهان قشم با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

منبع: http://tnews.ir