برندسازی در صنعت سی ان جی کشور

Author:

 

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور گفت: برندسازی در صنعت CNG سی سال است که در دنیا به ویژه ۲۸ کشور مصرف کنده نفت و گاز شروع شده است و در این کشورها برند سازی به عنوان نمادی نهادینه شده است.

به گزارش مجله صنعت CNG به نقل از شبکه خبر، اردشیر دادرس، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور در گفتگو در برنامه روی خط خبر گفت: همایش و کنفرانس CNG که در 16 و 17 آذر در تهران برگزار می شود مورد استقبال انجمن آسیا و اقیانوسیه آنگوا قرار گرفت و  14 کشور خارجی در این همایش حضور دارند.

دادرس در ادامه گفت: در این کنفرانس علاوه بر کشورهای خارجی، شرکت های داخلی مانند خودرو سازان، قطعه سازان خودرو، مخزن سازان، کیت سازان، جایگاه داران و شرکت های بازرسی، تعمیر و نگهداری جایگاه داران هم حضور دارند.

او گفت: در سال جاری تعاملات خوبی در روند برند سازی بین دولت، مجلس و انجمن های CNG صورت گرفته است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور گفت: برندسازی در صنعت CNG سی سال است که در دنیا به ویژه 28 کشور مصرف کنده نفت و گاز شروع شده است و  در این کشورها برند سازی بعنوان نمادی، نهادینه شده است.

دادرس گفت: به عللی سازمان برنامه و بودجه کشور 3 سال است که کارمزد جایگاه داران CNG و بنزین را اعلام نکرده است و با این وضعیت برندسازی در این صنعت اثرات واقعی خود را نخواهد داشت و شرکتهای خارجی هم توجیه اقتصادی در این کار نمی بینند و علاقه ای به حضوردر این بازار نشان نمی دهند و چون وزارت نفت قدرت اعمال مدیریت قیمت گذاری ندارد شرکت های داخلی هم نمی تواند کارشناسی دقیقی انجام دهند.

28 کشور اصلی مصرف کننده  گاز  CNG در جهان این گاز را به خاطر مسائل محیط زیست، اقتصادی و تکنولوژی مصرف می کنند.

منبع: www.cngmag.ir