با اجرای برندینگ، رقابت جای انحصار را می‌گیرد

Author:

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: اجرای طرح برندینگ سبب جانشینی وضعیت رقابتی به انحصار خواهد شد.

  محمود آقامحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به برندینگ جایگاه‌‌های عرضه سوخت، اظهار کرد: جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG تحت پوشش برند و در قالب شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده نفتی و CNG به فعالیت خود ادامه می‌دهند و به جای راه‌اندازی پمپ بنزین‌های جداگانه که هر یک در مالکیت یک مالکیت حقیقی قرار دارند، برندهایی برای جایگاه‌های عرضه سوخت تشکیل و هر یک تعدادی از این جایگاه‌ها را زیر پوشش قرار خواهد داد.

  این مسئول ادامه داد: شرکت صاحب صلاحیت یا برند می‌تواند از طریق احداث جایگاه‌های جدید، خرید جایگاه‌های موجود و یا فراهم آوردن خدمات مورد نظر در جایگاه‌های موجود بدون اصرار بر تجمع مالکیت به فعالیت بپردازند.

  وی افزود: شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورد‌های نفتی و CNG برند وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و توزیع به موقع آن در جایگاه‌های تحت پوشش و نیز مسئولیت کمیت و کیفیت عرضه این فرآورده‌ها را در همه جایگاه‌های تحت پوشش با رعایت استانداردهای مشخص شده بر عهده دارند.

  آقامحمدیان با اشاره به اهداف این برندینگ، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این راه‌اندازی شرکت صاحب صلاحیت یا برند ارتقای رفاه و ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرف‌کنندگان و نیز بهبود کارآیی سازمان و روش‌های توزیع سوخت و برنامه‌های راهبردی شرکت ملی پخش با رویکرد جدید کسب و کار است.

  مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، یادآور شد: از دیگر مزیت‌های این طرح، افزایش نظارت و کاهش تصدی‌گرها و در مجموع جایگزین شدن رقابت به جای انحصار و نیز تقویت بخش خصوصی است.

منبع: www.zanjan.isna.ir