ایستگاه CNG بافق در دهه فجر افتتاح می شود

Author:

 

شهردار بافق گفت: مراحل نهایی نصب منصوبات توزیع گاز در ایستگاه CNG بافق در حال انجام است وانشاءالله در ایام دهه فجر این جایگاه برای رفاه حال شهروندان افتتاح خواهد شد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید علی نوروز زاده شهردار بافق در گفتگو  با خبرنگار بافق خبر؛ در خصوص پروژه های عمرانی در دست اقدام گفت: یکی از مهم ترین پروژه های نا تمام  شهر بافق که دغدغه چندین ساله مردم است اتمام بلوار وحشی بافقی می باشد.

 وی افزود: در همین راستا از بدو قبول مسئولیت تا کنون با پیگیریهای متعدد و تمهیدات لازم برنامه ریزی جهت آزاد سازی و ساماندهی این مسیر شروع  و تا کنون بیش از ۵۰ درصد املاک مسیر تملک شده است. سعی داریم تا قبل از پایان سال جاری کل املاک مسیر تملک شود.و ان شاا… در کوتاهترین زمان ممکن بلوار وحشی بافقی تکمیل و به یکی از زیباترین معابر استان تبدیل شود.

نوروز زاده در مورد هزینه های جایگاه CNG و زمان افتتاح آن عنوان کرد: به غیر از هزینه هایی بابت  اختصاص زمین ، بیش از 7 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری تا کنون برای احداث این جایگاه جهت مواردی همچون انشعابات برق ، گاز ، تلفن و پست برق هزینه شده است. وی مشکلاتی از جمله تجهیزات انتقال ، انشعاب و پست برق وهزینه بالای آن در شرایط بد مالی شهرداری بافق، باعث تاخیر افتتاح شده آن شده است .

وی افزود : مراحل نهایی نصب منصوبات توزیع گاز در حال انجام است وانشالله در ایام دهه فجر این جایگاه برای رفاه حال شهروندان افتتاح خواهد شد.

شهردار بافق  در خصوص زمان افتتاح زیر گذر ورودی پاک آبشار گفت : در طرح اولیه باکسهایی که کارشناسان برای این زیر گذر اعلام نظر کرده بودند ارتفاع آن ۴متر و بر اساس محور ریلی 25 تن طراحی شده بود که پس از شروع کار راه آهن از افزایش بار محوری مسیر مذکر به 30 تن خبر داد و اعلام کرد که زیر گذر می بایستی بر مبنای وضعیت جدید احداث شود که باعث تاخیر یک و نیم ماهه در اجرا گردید و نهایتا با همکاری صمیمانه مدیر کل محترم راه آهن آقای مهندس دهقانپور موضوع حل شد و درادامه کار زیرگذر با دو دهانه 5.2 متری طراحی و در حال اجراست و با توجه به برنامه ریزی جدید پیمانکار این پروژه بزرگ تا 15 بهمن اجرا می شود.

نوروززاده ادامه داد: بر اساس طرح جدید و به منظور حفظ موقعیت توریستی مجموعه آبشار و امکان گذر اتوبوسهایvip ارتفاع زیرگذر نیز از 4 متر به 5.2 متر افزایش یافته است.

شهردار بافق در مورد روشنایی بلوار آیت میر غنی زاده خاطر نشان کرد: در کمیته  روشنایی شهرستان تصمیم گرفته شده است این کار با همکاری شهرداری و اداره برق انجام پذیرد. نظر شهرداری روشنایی کل بلوار با پایه چراغهای استاندارد، از بلوار ورودی تا مبارکه می باشد که مقرر شده در فاز اول ، قسمت اول آن از میدان امام حسن ( ع) تا میدان زکات اجرایی شود.

وی در خصوص پیشرفت پارک آبشار عنوان کرد: آبشار دوم با زیباییهای خاص خود و با کار شبانه روزی همکاران اینجانب در کمتر از سه ماه افتتاح شد. تلویزیون دیچیتال و مسیر کالسکه رانی نیز آماده بهره برداری است. و سایر قسمتهای مجموعه نیز علی رغم مشکلات عدیده مالی که هم اکنون به شدت گریبانگیر شهرداری  است در حال انجام می باشد.

نوروززاده در پایان به طرحهایی که در آینده در دستور کار شهرداری بافق است اشاره کرد  که از آن جمله به   اجرای روکش آسفالت  بلوارهای  امام خمینی(ره) و شهید بهشتی پس از اتمام عملیات حفاری شرکتهای گاز و فاضلاب ، احداث بلوار پیرمراد، محوطه سازی ساختمان اداری شهرداری ، زیبا سازی معابر ، توسعه فضای سبز ، احداث پارک انقلاب و نورپردازی میادین و اماکن می باشد.

منبع: www.dana.ir