انتقاد رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور از وزارت نفتی‌ها/ برخی دنبال حراج‌کردن جایگاه‌های سوخت هستند

Author:

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور گفت: آقایان در وزارت نفت با ایجاد و ثبت شرکت‌های کاغذی به‌دنبال ایجاد برند در کشور در زمینه جایگاه‌های سوخت هستند.

 به گزارش امتداد نیوز از قم، بیژن حاج محمدرضا صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه نظام سوخت‌رسانی در سطح کل کشور در حال تحول است، اظهار داشت: با برنامه‌هایی که رئیس‌جمهور دارد تحول بسیاری در نظام سوخت در کشور به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه آقایان در وزارت نفت با ایجاد و ثبت شرکت‌های کاغذی به دنبال برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور هستند، افزود: اگر برای هر یک از جایگاه‌های سوخت که حدود 6 هزار جایگاه در کشور هستند، اتفاقی بیفتد لطمات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد آورد.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران عرضه سوخت کشور بابیان اینکه متأسفانه آقایان تنها چیزی که برایشان مهم است حراج کردن جایگاه‌های سوخت است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار جایگاه‌های سی ان جی و 4 هزار جایگاه فرآورده نفتی مایع در کشور داریم و معتقدیم که به‌زودی خواه‌ناخواه فرآورده‌های جدید جایگزین فرآورده‌های فسیلی در کشور خواهد شد.

حاج محمدرضا بابیان اینکه ما به دنبال غیرفعال‌تر کردن بخش دولتی در زمینه سوخت‌رسانی هستیم، ابراز کرد: اما در حال حاضر از آن‌طرف دیوار می‌افتیم و آقایان به دنبال آن هستند شرکت ملی پخش فرآورده را منحل کنند متأسفانه مزاج به وزیر خوش نیامد و با خرید و واگذاری مخالفت کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید حرکت‌ها به نام اتحادیه فراگیر صنف در سراسر کشور صورت گیرد تا حالت ماندگاری داشته باشد، جایگاه‌های سوخت به نام شخص نیست و نباید به هر دلیلی متوقف شود، ازاین‌رو گزارش مکتوبی خدمت شما تقدیم می‌کنیم و در آن مشکلات را بیان خواهیم کرد.

منبع: www.emtedadnews.com