افزایش ۲۲ درصدی مصرف گاز سی ان جی در خراسان جنوبی

Author:

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به مصرف فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز مصرف گاز CNG و بنزین در استان رشد چشمگیری داشته است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی اصغر اصغری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 27 اسفند ماه 94 تا 13 فروردین ماه امسال بیش از یک میلیون و 700 هزار کیلوگرم سی ان جی در استان مصرف شده است.

وی با اشاره به میزان مصرف بنزین در ایام نوروز افزود: همچنین در این مدت در استان 12 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به رکود مصرف بنزین در ایام نوروز، بیان کرد:  رکورد مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی امسال در 12 فروردین ماه یک میلیون و 300 هزار لیتر بوده است.

اصغری با بیان اینکه استان خراسان جنوبی در مسیر زائران علی ابن موسی الرضا (ع) قرار دارد، تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران تمام تلاش صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت گاز در ایام نوروز در استان اظهار داشت: در این مدت  72 نقطه عرضه بنزین و نفت گاز در استان خراسان جنوبی فعالیت داشتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:  همچنین در ایام نوروز 23 باب جایگاه سی ان جی نیز به مردم استان، مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی داشته اند.

اصغری با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در ایام نوروز یادآور شد: در این مدت با تمهیدات صورت گرفته سوخت رسانی به صورت مطلوب و بدون وقفه و هیچ گونه مشکلی در سطح جایگاه‌ها و مجاری عرضه انجام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم