افتتاح اولین مرکز تست هیدوراستاتیک مخازن CNG خودروها در آذربایجان غربی

Author:

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به افتتاح اولین مرکز تست هیدوراستاتیک مخازن CNG خودروها در آذربایجان غربی، گفت: ضریب ایمنی خودروهای دوگانه سوز در آذربایجان غربی افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، احمد مجرد شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح این مرکز با بیان اینکه با راه اندازی این تاسیسات و تعامل کلیه مراکز معاینه فنی خودروها، میزان حوادث انفجار خودروهای دوگانه سوز در جایگاه ها به طور قابل ملاحظه ای پایین می آید، اظهار کرد: خودروهایی که از تاریخ تولید مخازن CNG آنها 6 سال می گذرد، باید به این مرکز مراجعه کنند و در صورت مراجعه نکردن برای تست مخزن، معاینه فنی خودرو صادر نمی شود.
وی با بیان اینکه به غیر از ارزش زمین و ابنیه هفت میلیارد ریال در این طرح سرمایه گذاری شده است، افزود: با بهره برداری از این مرکز برای 36 نفر اشتغال ایجاد شده است.
به گزارش ایرنا، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه کشور و 2 گانه آذربایجان غربی است؛ این منطقه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء الدین، ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی 250 کیلومتر است.در این منطقه نفتی سه انبار نفت، 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره سازی 154 میلیون لیتر فرآورده های نفتی فعالیت می کند.

منبع: www.asrekhodro.com