اتوبوسهای سی ان جی و هیبریدی جدید در ایالت ماساچوست آمریکا

Author:

شرکت نیوفلایر، شرکتی با سابقه 85 ساله در آمریکا است که در سال 1930 تاسیس و شروع به کار کرده است. این شرکت در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا، دفاتر و مراکز خدماتی و تولیدی دارد. محصولات این شرکت انواع اتوبوس با سیستم های سوخت متفاوت است.

Model

Power

Length

M = MiDi
X = Xcelsior

D = diesel
DE = diesel-electric hybrid
E = battery-electric
N = compressed natural gas
T = electric trolleybus

30 = 30 feet (9.1 m)
35 = 35 feet (11 m)
40 = 40 feet (12 m)
60 = 60 feet (18 m) articulated

به گزارش مجله صنعت CNG به نقل از پایگاه اطلاع رسانی newflyer، این شرکت به تازگی سفارش ساخت 175 اتوبوس سی ان جی و 150 اتوبوس هیبریدی برقی – دیزلی را از مشتری خود برای ایالت ماساچوست دریافت کرده است.

علاوه بر این نیوفلایر سفارش تولید 400 اتوبوس دیگر را طی پنج سال آینده با سوخت های جایگزین دریافت کرده است. بنابراین کل سفارش دریافتی شرکت نیوفلایر 725 دستگاه اتوبوس است که ارزش بخش اول قرارداد 223 تا 254 میلیون دلار اعلام شده است.

این سفارش توسط اداره حمل و نقل ایالت ماساچوست واقع در بوستون به شرکت نیوفلایر داده شده است. ماساچوسِت ایالتی واقع در شرق کشور آمریکا است و پایتخت آن بوستون است.

این اداره دارای ناوگانی شامل  1008 دستگاه اتوبوس است که 412 دستگاه آن را از محصولات شرکت نیوفلایر است. سفارش های جدید برای بازسازی بخش فرسوده ناوگان ماساچوست و حفظ کیفیت محیط زیست آنجا به نیوفلایر داده شده است.

منبع:www.cngmag.ir