آمادگی منطقه یزد برای سوخت رسانی به مسافرین تابستانی

Author:

یزد فردا: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد آمادگی خود را برای سوخترسانی به مسافرین تابستانی اعلام کرد.
 سرپرست منطقه یزد با اعلام این خبر گفت : با آغاز سفرهای تابستانی و تعطیلات عید سعید فطر ، با برنامه ریزی های لازم این منطقه آمادگی دارد تا سوخت مورد نیاز مسافرین به استان کویری یزد را تامین کند.
 عبدالرضا انتظاری افزود : با توجه به عید سعید فطر و تقارن آن با تعطیلات پایان هفته، همچنین آغاز سفرهای تابستانی و به تبع آن افزایش مصرف فرآورده های نفتی به ویژه بنزین و گاز CNG ،تدابیر و تمهیداتی اتخاذ تا تمامی جایگاه های سوخت استان آماده ارائه خدمات و سوخت رسانی باشند و این استان مشکلی در جهت تامین و عرضه سوخت نخواهند داشت.
 انتظاری تصریح کرد : جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجعین مراکز عرضه استان، تاکید شده تا مدیران جایگاه های سوخت نسبت به خرید به موقع، نظافت کلی و مستمر جایگاه، برخورد مناسب کارکنان جایگاه با مراجعین، رعایت اصول ایمنی و تکریم مراجعین اهتمام داشته باشند .
سرپرست منطقه یزد از مراجعین به جایگاه های سوخت خواست تا هرگونه نارسائی در امر سوخترسانی را به شماره های ۰۳۵۳۶۲۳۳۰۴۷ کشیک این شرکت ، سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۰۱۰۰۶ و شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگوئی شبانه روزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

منبع: www.yazdfarda.com