آمادگی منطقه آبادان در جهت سوخت‌رسانی به هموطنان در ایام تعطیلات عیدسعید فطر

Author:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان خبر داد : با نزدیک شدن به ایام عید سعید فطر، منطقه آبادان آمادگی کامل در جهت سوخترسانی به هموطنان و مسافران عزیز دراین ایام تعطیل را دارد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان، علی حکمت افزود : بنا به پیش بینی های انجام شده این منطقه در ایام عید سعید فطر و با توجه به فرهنگ بومی موجود با کثرت دید و بازدید و سفرهای داخلی مواجه خواهد شد که باتدابیری که اتخاذ شده تمامی جایگاه های تحت پوشش منطقه مشکلی در جهت تامین و عرضه سوخت نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه جایگاه ها در این ایام به صورت ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز هستند، تصریح کرد : این درحالی است که این منطقه با محدوده جغرافیایی شهرهای آبادان و ماهشهر، امیدیه، خرمشهر، هندیجان، شادگان واروند کنار، دارای ۳۶ باب جایگاه توزیع فرآورده مایع (بنزین و نفتگاز) است.

این مقام مسوول به ۱۹ باب جایگاه توزیع سوخت CNG در سطح منطقه اشاره کرد و گفت :در حال حاضر روزانه ۹۳۰ هزار لیتر بنزین و یک هزار و ۳۵۷  لیتر نفتگاز در جایگاه ها عرضه می شود که با افزایش مسافرت ها در ایام عید سعید فطر این میزان با افزایش همراه خواهد بود.

  منبع: ایلنا