آتش‌سوزی خودرو سواری در جایگاه CNG در اراک مهار شد

Author:

 

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری اراک گفت: آتش سوزی خودروی سواری در جایگاه CNG در اراک مهار شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مسعود آقازیارتی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانی اراک در مهار آتش جایگاه گاز CNG در اراک اظهار داشت: آتش‌سوزی خودرو سواری در جایگاه CNG با حضور آتش‌نشانان خاموش و از بروز حوادث بعدی جلوگیری شد.

وی افزود: مسئولان جایگاه CNG با مشاهده شعله‌های آتش یک خودروی نیسان با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک به محض مطلع شدن از این حادثه به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 140 از میدان فراهان را به میدان فراهان، ابتدای بلوار کربلا، جایگاه CNG اعزام کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری اراک تصریح کرد: هم‌زمان با رسیدن آتش‌نشانان شعله‌های سرکش آتش از موتور یک دستگاه خودروی نیسان که در محل جایگاه سوخت‌گیری بود شعله‌ور شده بود که البته پیش از حضور آتش‌نشانان مسئولان جایگاه با خاموش کننده‌های دستی اقدام به خاموش کردن آتش کرده بوند اما موفق به مهار آن نشده بودند.

آقازیارتی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با به‌کارگیری تجهیزات کامل و لوله‌های آبرسانی مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی خودرو در همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان در محل حادثه به سرعت مهار و کاملا خاموش شد و با توجه به وقوع حادثه در جایگاه سوخت از بروز حوادث بعدی جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری اراک بیان کرد: علت بروز این حادثه از طرف کارشناسان آتش‌نشانی سازمان در حال بررسی است که البته آتش‌نشانان پس از خاموش کردن کامل این آتش‌سوزی، خودرو را به محل امن منتقل کرده و تحویل مالک آن دادند.

کشف 47 کیلو انواع مواد مخدر در استان مرکزی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته در سه عملیات جداگانه پلیس استان 47 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

احمدرضا چگنی با اشاره به کشف این میزان موادمخدر در استان مرکزی اظهار داشت: در تداوم عملیات‌های پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر، مأموران انتظامی در شهرهای اراک،‌ تفرش و خنداب موفق به کشف 47 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 3 عملیات جداگانه شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: طرح‌های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با قاطعیت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، لازم است همکاری هدفمند آنان با مأموران پلیس همچون گذشته به گونه‌ای مطلوب تداوم یافته و از طریق ارائه گزارشات و اطلاعات به‌هنگام به پلیس از طریق سامانه 110 ، هرگونه فعالیت افراد سودجو و بستر گسترش این پدیده شوم در جامعه از بین برود.

سازه‌های غیرمجاز در شازند تخریب شد

به دنبال اجرای احکام قضایی و با دستور دادستانی شازند 4 سازه غیرمجاز در این شهرستان تخریب شد.

در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، دستور تخریب چهار سازه غیر مجاز در یکی از روستاهای توابع شهرستان شازند از سوی دادستانی این شهرستان صادر شد.

در اجرای این حکم عوامل انتظامی و نمایندگان جهاد کشاورزی ضمن حضور در موقعیت نسبت به تخریب اقدام لازم قانونی را به‌عمل آوردند.

منبع: www.tasnimnews.com